A Mobil Delvac MX Extra 10W-40 egy szintetikus motorolaj nehéz körülmények között történő használatra. 

Katalógus szám 144718
Gyártó MOBIL
45 930 FtÁFÁ-val
36 165,35 FtÁFA nélkül

A Mobil Delvac MX Extra 10W-40 egy szintetikus motorolaj nehéz körülmények között történő használatra. Kiváló kenést biztosít a korszerű dízel- és szikragyújtású motorokhoz, amelyek nagy igénybevételt jelentő alkalmazásokban dolgoznak, tisztán tartja a motorokat és meghosszabbítja azok élettartamát. Ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően teljesíti vagy meghaladja a legtöbb európai és amerikai dízelmotor-gyártó által támasztott műszaki követelményeket. A Mobil Delvac MX Extra 10W-40 technológiailag fejlett alapolajok és adalékrendszer alapján készül, amely kiválóan szabályozza a koromképződés és a magas hőmérséklet miatti olaj viszkozitásnövekedését. Kivételes ellenállást biztosít az oxidációval és a korrózióval szemben is, ami segít tisztán tartani a motorokat, és így meghosszabbítja élettartamukat. A kiváló egészszezonos jellemzők lehetővé teszik a motor könnyű indítását téli körülmények között és az olajszivattyúzhatóságot alacsony hőmérsékleten.

Tulajdonságok és előnyök

A mai nagy teljesítményű, alacsony károsanyag-kibocsátású dízelmotorok lényegesen magasabb követelményeket támasztanak a motorolajok minőségével szemben. A kisebb tűréshatárú motorok kialakítása csökkenti az olajfogyasztást, ami viszont azt jelenti, hogy ritkább olajutántöltéssel kevesebb friss olajat kap a motor, kiváltva az üzemeltetés során elfogyasztott adalékokat. A dugattyúgyűrűk magasabban helyezkednek el a dugattyúkon, és a hengerfalakon lévő olajfilm így közelebb kerül az égéstérhez, ahol fokozott hőterhelésnek van kitéve. A befecskendező szivattyú magas nyomása és a késői gyújtás segít csökkenteni a kipufogógáz-kibocsátást, ugyanakkor növeli a motor üzemi hőmérsékletét és a koromképződést. A Mobil Delvac MX Extra 10W-40 kiváló minőségű alapolajokból és jól kiegyensúlyozott adalékanyag-rendszerből áll, hogy optimális teljesítményt biztosítson mind a modern dízel- és szikragyújtású, mind a régebbi konstrukciójú motorokban.

 

A használat

     Európai, japán és amerikai gyártók turbófeltöltés nélküli és turbófeltöltős dízelmotorjai
     Közúti könnyű és nehéz teherszállítás, beleértve a vegyes flottákat dízel- és benzinmotoros járművekkel
     Terepszállítással foglalkozó iparágak, beleértve a bányászatot, az építőiparban és a bányászatban, valamint a mezőgazdasági termelésben

MŰSZAKI ADATOK

     ACEA A2
     ACEA B4/B3
     ACEA E3
     ACEA E5
     ACEA E7
     CF API
     API CF-4
     API CG-4
     API CH-4
     API CI-4
     API SJ
     API SL
     Cummins CES
     DDC 7SE270
     M3275
     Mack EO-M Plus
     MB 228.3
     MB 229.1
     MTU Type 1
     RENAULT RVI RLD
     VOLVO VDS, VDS-2, VDS-3


| INGATLAN | ÉRTÉK
| Viszkozitás 40°C-on cSt-ben (ASTM D445) | 93
| Viszkozitás 100°C-on cSt-ben (ASTM D445) | 14.2
| Viszkozitási index | 135
| Lobbanáspont, ºC (ASTM D92) | 215
| Fagyáspont, ºC, ASTM D 97 | -33
| Sűrűség @15º C kg/l, ASTM D 4052 | 0,864
| Kénes hamu, tömeg%, ASTM D 874 | 1,2
| TBN, mg KOH/g, ASTM D 2896 | 11.4